miercuri, 9 martie 2011

Hello!

Hello! Says the Devil...
Pula mea! Nu am mai scris de mult, nu am mai avut nici un chef sa scriu, sa-mi exprim sentimentele intr-un mod abstract, modern. Nu am mai simtit nevoia sa-mi impartasesc gandurile, trairile, dorintele, etc. cu www-ul . Ca sa fiu sincer nu mai intelegeam de ce sa scriu toate aceste lucruri pe o pagina pe care o poate accesa oricine si oricand.
Stau si ma gandesc ca a trecut aproape un an de cand nu am mai scris nimic. Intre timp mi-am luat masina...i-am dat dauna totala, am avut o relatie cu tipa aia Roxana despre care am scris ceva mai de mult, m-am despartit de ea...regret ca am facut aia si acum, cacat! Cu totii trebuie sa avem cate o frustrare nu? Si daca nu esti de acord cu mine mai dute-n-pula mea de ipocrit! Daca ma intelegi, inseamna ca esti un mult prea mare idiot care a dat cu piciorul unui lucru frumos. WHATEVER!
Ce naiba sa mai zic? Hmmm... Anturaj nou, am reusit sa schimb noptile in fata blocului la table si serile sfarsitului de saptamana in cluburi gen Le Gaga, Bonton si alte localuri de genul pline de lume viciata a carui sol scop in viata este sa faca o comparatie intre camasa lui si camasa aluia care sta la masa cu blonda aia buna (nu ca idiotul isi da seama...clubul e plin de blonde dalea bune!). Macar stiu ca nu o sa ajung la fel de redus mintal incat sa ma scufund intr-o mare de iluzii, pline de pesti in forma de linii de coca, sirene ascunse sub masti de farduri scumpe si rochii cumparate de fraieri cu care si-au tras-o si ele odata sau de doua ori, etc. Inca o chestie cand le zic baietilor respectivi fraieri, ma refer la faptul ca "au tras si ei un tun sau doua", au facut o combinatie si viata e usoara pentru urmatorii 5 ani, dar daca nu cumva au vreo idee geniala in anii respectivi se intorc la job-ul ala de cacat pe care il aveau inainte de tunuletul lor magic.
Acum...Silver, Vault, El Grande, Bordello si ocazionalele Bellagio si Fratelli...Sloboz, macar in ultimile doua mai gasim milf-urile sau mai bine zis FEMEILE, ca pustoaicele astea de 18-22 de ani habar nu au cum sta treaba. Pe langa asta unele au niste fetish-uri dubioase rau de tot, inteleg sa-i placa o palma pe cur ceva mai zdravana, dar sa-i placa putina sugrumare si putin mai multa forta decat trebuie inseamna ca e CIUDATA RAU DE TOT! I get daddy issues, but fuck that!
Anyway, hai ca mai scriu si maine ca sunt obosit, plictisit, singur si nu am chef sa mai debitez tot felul de cacaturi cu care tu, cititorule, sa te delectezi. Good night and good riddance!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu