joi, 21 ianuarie 2010

21.01.2010

Salutari! Nu am mai scris pe blog de foarte multa vreme, din simplul motiv ca viata mea a luat o intorsatura foarte pozitiva. A inceput facultatea, chiar maine am un examen foarte greu pentru care m-am pregatit foarte bine. La Universitatea "Nicolae Titulescu" imi place la nebunie, sunt la Facultatea de Stiinte Sociale si Administrative sectia de Relatii Internationale si Studii Europene. Absolut genial! 80% din materii sunt ok, 20% nu le vad rostul, dar acesta este sistemul romanesc... Oricum trecand peste acest fapt, pentru mine facultatea este bestiala. M-am schimbat enorm de mult de cand am terminat liceul. Sunt mai matur in gandire, invat din propria initiativa si nu ma sfiesc sa stau cu orele la birou pentru a invata. Insa cu noua mea dorinta arzatoare de educatie a aparut si dorinta de party la greu, acum ma ghidez dupa conceptul de "work hard - party hard". Am inceput deja sesiunea, destul de grea, chiar foarte grea, dar nu-i nimic ea trece iar distractia incepe dupa.
Inca un lucru nou, MI-AM LUAT MASINA!!! Un logan facelift (faza2) negru metalizat cu interior crem si motor 1.6 16v (105 cp). Finally am masina mea, un feeling senzational. Masina este foarte reusita, deja nu mai poti spune, eh Logan. Au schimbat masina la 120 de grade sa zic. Aspectul exterior este mult mai frumos, stopurile, farurile, dar si unele linii ale masini sunt schimbate. Interiorul este mult mai bine finisat, iar bejul acela ii da un aspect foarte placut. O masina foarte buna, fiabila si care te face sa zici "Ba nene, asta nu e Logan!". Chiar a fost o persoana care m-a intrebat ce masina este ca nu si-a dat seama, iar foarte multi oameni la spalatorie sau pe strada ma intreaba daca am facut interiorul custom sau asa a venit din fabrica. Geniala masinuta, absolut geniala!
Al treilea lucru, anul 2010 a inceput foarte bn pentru mine, tipe peste tipe. Insa saptamana trecuta am cunoscut o tipa geniala, Roxana, foarte frumoasa, desteapta, funny, energica, in mare o persoana cu care ma potrivesc foarte bine. Are 29 de ani si a facut facultatea in state (nu am glumit ca este desteapta...sunt sigur ca nu m-ati crezut initial). Dupa ce ne-am cunoscut intr-o vineri seara in interbelic, am iesit si a2a seara sambata, amandoi. Toata saptamana am vorbit la telefon in fiecare seara, iar maine seara iesim again, tot in Interbelic, foarte tare localul! Merita vizitat, este pe Lipscani pe Selari parca, este intr-un gang langa Pub Salt. Abea astept sa o revad, foarte tare gagica!
Pe 9 februarie mi-am propus sa ma las de fumat, incep sa ma duc la sala, vreau sa mai dau jos cateva kilograme si sa imi formez putin musculatura pentru a avea un corp mai frumos. Stiu ca dureaza ceva, dar in 6 luni vreau macar sa slabesc kilogramelea alea (nu sunt multe, maxim 10) si sa incep deja forta, poate sa ma si definesc putin.
Cititorule, cam atat pentru moment, astept sa termin sesiunea si sa apuc sa ma relaxez si eu calumea.
CIAO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu