duminică, 6 septembrie 2009

...

Nu am mai scris nimic de ceva vreme. Nu prea am mai avut timp. Saptamana asta am fost la Giurgiu, de doua ori la Braila si o data la Brasov. Am facut Kilometri seriosi saptamana asta. Ca sa nu mai zic ca pe drumul spre Brasov am ramas fara treptele 2, 4 si marsalier la masina (renault megane 2 1.5dci). Era timoneria slabita, imi mai intra din cand in cand in a-4-a si ocazional in treapta a-2-a. A fost un drum haios, plus ca am apucat sa vizitez si Brasovul anul asta, lucru pe care il doream cum am terminat cu admiterea. Saptamana asta a fost sucita rau de tot. In fine, daca stau bine sa ma gandesc toata luna a fost sucita rau de tot. Am racit, am fost aproape tot timpul nervos, am alergat prin tara, m-am certat cu ai mei si cu amici de-ai mei de foarte multe ori si mi-am tocit nervii cu fosta. Cred ca nici ea nu mai stie ce vrea, insa eu stiu. Vreau sa inceapa facultatea sa imi vad linistit de viata mea.
Ai mei mi-au spus ca vor sa se duca cu bunica mea la Olanesti. Acolo sta nasa mea. Sa se duca pe acolo cateva zile, ar fi perfect. Putina liniste prin casa asta este exact ce imi doream. Ieri cand ma intorceam de la Braila ascultam November rain in masina si incepusem sa ii dau dreptate lui Axel Rose. I really need some time on my own. Vreau sa stau singur o perioada, sa nu ma deranjeze nimeni, sa nu ma bata la cap nimeni. Nu cred ca am imbatranit, dar am ajuns la punctul ala in care paharul este gata sa se umple si simt nevoia sa nu ma deranjeze nmeni cateva zile. FREEEEEDOM (Bo Davis & The Dreamers).
Pana la urmatoarul moment de inspiratie si dorinta de a scrie pe blog, te salut cititorule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu