vineri, 28 august 2009

Nu-mi vine sa creeeeed

Se spune ca doar "desteptii" racesc vara. Inseamna ca sunt taaaaaareee "destept" azi m-am trezit cu febra 38 aproape, o durere in gat fantastica plus ca imi curgea nasul. Cum naiba am racit cand eu nu am baut nimic rece, nu am baut dupa nimeni care este racit, nu mi-a fost frig (doar este vara), nu am stat in preajma celor raciti??? CUM???
In fine trecand peste momentul "dramatic si lacrimogen", cred ca am inceput sa o iau razna din nou. Nu stiu ce am, nu-mi gasesc locul, orice ar spune cineva acum ma enerveaza. Singurul lucru la care as participa cu placere ar fi la o serie foarte tare de glume, la o "caterinca". Poate ca si episodul de ieri, adunat cu diverse ganduri, bune sau rele, m-au readus in starea asta. Am inceput deja sa cred ca este starea mea naturala, de om prost dispus. Depresiv nu sunt, de asta sunt sigur. Plictisit, mai mult ca sigur. Lipsit de putere, se poate spune si asa. Ce nu ma intereseaza ma enerveaza. Ce ma enerveaza ma face sa reactionez agresiv. In momentul asta ma simt "on the edge". Gata sa explodez, sa imi vars nervii. Macar daca stiam ca "duc lipsa" aveam o explicatie clara ori daca eram fata stiam ca sunt pe stop sau sufar de PMS (pre-menstrual-sindrom). Poate ca am nevoie de putin timp departe de tot si departe de toti. Slava Domnului ca plec luni, ba nu mint, plec marti. Cand m-am intors din vacanta eram altfel, complet diferit de cum ma simt acum. Problema este ca starea asta s-a impus in cateva zile, 2-3 zile maxim. Asta este stresant. Cred ca imi va fi foarte bine singur, departe de ai mei, de "tovarashi", de prieteni, probleme, griji. Cred ca de asta aveam nevoie acum. De liniste...

Un comentariu: