luni, 31 august 2009

Nu mai plec!

Cu o zi inainte sa plec la bulgari m-am razgandit. Am alte cheltuieli acum pe cap, prima rata la facultate, carti pentru facultate, reparat masina, plus mai este si criza. In momentul actual nu imi mai permit plecari de pe azi pe maine, trebuie sa fiu mai calculat.
Imi pare nespus de rau ca nu o voi mai revedea pe Sany, tipa de la bulgari la care eu trebuia sa ma duc in vizita. Acum nu mai am cum sa dau inapoi. Am luat o hotarare si aia ramane.
Maine oricum plec putin din capitala, ma duc pana la Braila sa iau o masina (da chiar mi-am amintit trebuie sa-mi fac un cd pentru drum). Asa ca nu ma voi plictisiprea curand, usor usor imi gasesc de lucru, mai imi trag si singur greutatea.
Este cam tarziu, cred ca imi fac repede cd-ul si ma duc la somn, maine plec la 7 dimineata si e deja ora 12 noaptea. Trebuie sa fiu odihnit...Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu