luni, 31 august 2009

Damn!

Nu stiu ce naiba am azi? Luni 31 august... Cred ca m-am trezit cu fata la cearsaf sau faptul ca afara e urat si e frig. Oricum sunt foarte plictisit si foarte nervos. Nu stiu de ce... Imi vine sa il calc pe cap pe primul idiot care imi trece calea. Unul cum ar fi tipul care tot da comentarii inutile pe blogul unui amic de-al meu. Nu inteleg cu toti copii de 12 ani cred ca ei sunt "smecheri" daca ameninta pe cineva pe internet. Iti dai seama??? Ce realizare, ce animal feroce este putoiul??? Este posibil sa arunce cu o caramea dupa tine daca il enervezi sau sa iti faca o schema din spiderman.... TREZITI-VA!!! In acelasi timp amicul meu spune ca ar fi mai pe la 19-20 de ani tipul ca are in vocabular niste cuvinte mai complexe... Lucru care evident ca este si mai trist, iti dai seama ce lipsuri are omul? In primul rand mentale (asta este clar). al doilea rand sexuale (ultima oara cand ai vazut si tu pasarea a fost cand ai iesit din ea?), in al treilea rand lipsa de ocupatie. Oare ce o fi in mintea aceli tip? "Mmm maine dimineata cand ma trezesc, ma ating putin ca sa fie de control si dupaia mai amenint oameni pe net, yeeeee".
Acum in speranta ca tanarul frustrat urmeaza sa citeasca si blogul meu...AMICEEEEEE comenteaza si pe blogul meu ca eu nu am unde sa imi pun sac de box in casa si nu am mai gasit sala cu sac de box, dar tu ai fi binevenit!!! Zi-mi si mie cum te cheama si hai sa iesim pe undeva sa stam putin de vorba, chiar as vrea sa stiu ce e in mintea ta... (tractorase, balonase, avioane si MULTE filme!!!).
Cititorule! Tu ce parere ai de baietasii astia rai si periculosi? Sunt sigur ca tipul asta frustrat are 2 metri, 120 kg, chel, tatuat pe ceafa si are un ochi de sticla, nu cred ca e un putoi de 16-17 ani, la 1.70m si 60 kg, iar la ochi culoarea urmeaza a fo definita la 2 zile dupa impact daca o sa fie mov sau direct negru in funtie de cum ii prind lovitura. Si asa aveam chef sa mai scap de stres....

Un comentariu: