joi, 27 august 2009

27-28 august 2009

Salutari! Cum te simti cititorule? Ma bucur ca ai revenit pe blogul meu. Astazi a fost o zi tare interesanta. Poate ca azi am facut una dintre cele mai mari greseli din viata mea, sau poate ca nu. Astazi i-am explicat detaliat fostei mele prietene de ce nu mai poate exista ceva intre noi. Ea m-a informat ca pleaca la Targul Mures, si-a gasit un post pe echipajul de interventii urgente SMURD (ea fiind proaspat absolventa a facultatii de medicina generala Carol Davila). Mi-a zis ca acesta este visul ei, mie imi este greu sa cred, dar nu este alegerea mea si nici viata mea. In ciudat faptului ca si acum mai tin la ea (in sensul ca imi pasa ce se intampla cu viata ei) nu vreau sa o rog sa ramana pentru mine, pentru ca nu ar avea de ce. Adevarul este ca diferenta de varsta se simte intotdeauna. Chiar daca diferenta este ceva mai mica (5 ani jumate in cazul nostru) ea poate ca nu se simte acum, dar se va simtii peste ceva timp, adica un an sau 2. Eu am realizat asta, poate ca ea nu a realizat, dar cand viata ei cea noua va incepe sunt sigur ca ea ma va uita in maxim 4-5 luni. Din relatia asta nu ar fi iesit nimic extraordinar, intr-adevar ne simteam bine impreuna si ne intelegem bine in continuare, eu sunt constient ca era o relatie mai ciudata, care nu va avea parte de un sfarsit bun ci de unul tragic. Pentru simplul fapt ca eu abea acum incep sa dau piept cu viata, iar ea deja cunoaste aceste aspecte ale vietii cu care eu abea ma familiarizez. Un alt motiv ar fi ca ea deja a inceput cariera, iar eu nici macar nu stiu ce am sa fac cu viata mea. In final ultimul motiv este ca nu voi mai avea o relatie de lunga durata, sa ajung sa ma atasez de cineva. Nu zic ca pentru tot restul vietii mele, insa pana la 25 de ani ma voi impotrivi puternic. Nu am timp de amorezeala de acum incolo, trebuie sa fac ceva cu viata mea.

Tu cum crezi ca ar fi trebuit sa procedez? Oare am facut ce trebuie? Oare exista acel sentiment atat de puternic incat sa vrei numai binele unei persoane, fara sa te mai intereseze de binele tau? Eu si asa sunt "cu cateva pietricele lipsa la bolovan", sunt obisnuit sa fac scrificii, pentru ca si pentru mine s-au facut.

Pe langa asta am inteles ca tatal ei ii va face un cadou foarte frumos pentru ca a terminat facultatea, Volkswagen Golf 6. Asa ca ea m-a intrebat daca vreau sa cumpar masina ei actuala un Volkswagen Golf 4, foarte bine intretinut (turcoaz) si foarte frumos. O masina care ii se potriveste atat personalitatii ei cat si a personalitatii mele (noi 2 ne potriveam foarte bine din punct de vedere al caracterului, insa pana la un punct). Lasand deoparte acest aspect, sper ca dupa acest incident ea nu va refuza sa imi vanda masina, pentru ca imi place la nebunie.

Poate ca ma gandesc numai la mine si sunt egoist sau poate ca vad altfel viata decat ea. Poate ca sunt un nenorocit cu inima rece si cu sufletul gol sau poate ca sunt mult prea realist si privesc viata in adevarata ei culoare si nu in roz. Totusi cred ca am facut ce trebuia, noi chiar daca tinem enorm de mult unul la altul, nu putem fi impreuna, deoarece ne certam incontinuu (suntem 2 firi complet diferite).

Acum cred ca pun punct, maine cred ca voi scrie un mic editorial, deoarece luni plec in Bulgaria pentru o saptamana si in ciudat faptului ca imi doream sa fiu consecvent, in a scrie pe aceste blog, nu cred ca voi reusi. Nu are nimic, scriu pana luni destul sa va ajunga o saptamana :)) . Noapte buna! Am terminat de scris chestia asta in jurul orei 3 dimineata, dar mi-a picat netul si am postat abea acum la 10:29 AM (28 AUGUST 2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu